تعمیر ضبط دنا

تعمیر ضبط دنا در غرب تهران

تعمیر ضبط دنا خودرو دنا که امروزه به عنوان یکی از خودروهای شیک، مدرن و در عین حال گران قیمت بازار خودروی ایران شناخته میشود برای نخستین بار در سال 1393 وارد بازار شد. این خودرو دارای قابلیت و آپشن های فراوانی است اما یکی از جذاب ترین ویژگی های این خودرو داخلی ضبط تصویری آن است.

با وجود اینکه ضبط این خودرو از کیفیت بالایی برخوردار است، اما ممکن است برخی مواقع مشکلاتی برای آن به وجود آید.تعمیرات تخصصی انواع مانیتور و آمپلی فایر خودرو در مرکز تعمیرات فوری انجام میپذیرد.

شایع ترین مشکلات و نحوه تعمیر ضبط دنا

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی شایع ترین مشکلات و همچنین نحوه رفع و تعمیر ضبط دنا بپردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

هزینه تعمیر ضبط دنا

1-خاموشی ناگهانی ضبط دنا

اولین و شایع ترین مشکل افرادی که به نمایندگی تعمیر ضبط دنا مراجعه میکنند، خاموش شدن ناگهانی ضبط خودرو است! این مشکل بیشتر حین دنده عقب برای افراد به وجود می‌آید.

افراد مراجعه کننده به مرکز تعمیر ضبط دنا اذعان داشتند که ضبط آنها حین دنده عقب به صورت ناگهانی خاموش شده و خطوط رنگی و سفید در مانیتور نمایش داده میشود. این سری از مشکلات بیشتر به دلیل ناهماهنگی های نرم افزاری سیستم پخش خودرو است.که این ایراد در تعمیر ضبط سانتافه نیز به چشم میخورد.

همانطور که میدانید خودروی دنا از سیستم عامل ویندوزی برای سیستم پخش خود استفاده میکند. این سیستم عامل برای رایانه های قابل حمل طراحی شده و به همین دلیل نیز هماهنگی بسیار خوبی دارد. اما از طرفی دیگر کمپانی ایران خودرو تصمیم گرفت تا برای تولید و عرضه خودرو دنا پلاس خود سیستم عامل را عوض کند.

سیستم عاملی که جایگزین شد سیستم عاملی بر پایه اندروید بود. این سیستم عامل نه تنها نتوانست انتظارات مشتریان را برآورده کند، بلکه مشکلات متعددی را نیز برای آنها به وجود آورد.

نمونه ضبط دنا تعمیر شده در مرکز تعمیرات فوری

 

2-نحوه تعمیر ضبط دنا حین بر هم خوردن صدای ضبط

از دیگر ایرادات عجیب و در عین حال شایع مراجعین به نمایندگی تعمیر ضبط دنا، به هم خوردن و یا قاطی شدن صدای ضبط خودرو است. در این دست از مشکلات ضبط خودرو شما پس از مدتی استفاده داغ میکند. پس از بالا رفتن حرارت ضبط صدای اسپیکرها به صورت نامفهوم به گوش خواهد رسید. در بعضی مواقع مشاهده شده است که فرد پس از داغ کردن ضبط خود نمیتواند میزان صدای ضبط خود را نیز کنترل کند.

بروز این دست مشکلات میتواند برای افراد بسیار آزاردهنده باشد. این چنین مشکلات معمولا به دلیل ایرادات سیستم برق کشی در بلندگو و سیستم صوتی رخ میدهد. به این صورت که به دلیل بروز مشکل در سیم کشی های انجام شده مقدار ولتاژ اضافی به ضبط و یا اسپیکرهای خودرو شما منتقل میشود.

در صورتی که با چنین مشکلاتی در ضبط خودرو دنا مواجه شدید، بهتر است تا به مراکز تعمیر ضبط خودرو دنا مراجعه نمایید. چرا که سیم کشی و انجام کارهای برقی خودرو نیازمند تجربه و مهارت بالایی میباشد.

3-نحوه تعمیر ضبط دنا در صورت روشن نشدن

در برخی مواقع نیز ممکن است ضبط خودروی شما اصلا روشن نشود! بروز چنین مشکلاتی تنها مخصوص خودرو دنا نبوده و شما در تمامی خودرو های ایرانی ممکن است چنین مشکلی را تجربه کنید. روشن نشدن ضبط خودرو نیز میتواند دلیل سیم کشی نادرست خودرو باشد.

قطع سیم کشی و یا انجام سیم کشی های نادرست میتواند سبب روشن نشدن و یا حتی در مواردی سوختن سیستم صوتی و تصویری خودرو شما شود.

در صورتی که با این مشکل در سیستم صوتی و تصویری ماشین خود مواجه شدید، بهتر است فورا به نمایندگی تعمیر ضبط دنا مراجعه کنید. چرا که در این صورت عیب یابی مشکل یکی از مهمترین اقدامات میباشد.

سیستم برق کشی خودروهای مدرن بسیار پیچیده بوده و همین عامل نیز سبب میشود تا عیب یابی مشکلات برقی خودرو بسیار سخت و پیچیده باشد. به همین دلیل نیز فرد تعمیرکار باید بسیار ماهر و باتجربه باشد.

4-سفید شدن مانیتور ضبط دنا

از دیگر مشکلات رایجی که دارندگان خودروی دنا ممکن است با آن مواجه شوند، سفید شدن صفحه نمایش آن است. در چنین شرایطی ممکن است فکر کنید که مانیتور خودرو سوخته و یا در اثر ضربه شکسته است.

اما این مشکل به دلیل سخت افزار سیستم مولتی مدیا خودرو شما است. این ایراد ممکن است به دلیل ویروس و یا آپدیت نادرست نرم افزاری باشد.

تمامی اختلالات فوق در تعمیرگاه تعمیرات فوری رفع و تعمیر خواهد شد.در صورت گرفتن مشاوره و اعلام هزینه تماس حاصل فرمایید.09127099965

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *