تعمیر ضبط لیفان

تعمیر ضبط لیفان

تعمیر ضبط لیفان و تمامی خودرو های چینی دیگر به دلیل اینکه سیستم مولتی مدیا  مخصوص به خود دارند، دارای پیچیدگی های خاصی می باشند. امروزه هر برندی دارای سیستم صوتی مخصوص به همان برند است. این سیستم عمدتا با ECU خودرو هماهنگ می باشد.

در صورت ایجاد مشکل در این سیستم ممکن است کامپیوتر مرکزی خودرو هم آسیب ببیند. به همین دلیل مراجعه به یک مرکز حرفه ای در خصوص همان برند خودرو بسیار حائز اهمیت است.

تعمیر ضبط لیفان

مشکلات رایج که منجر به تعمیر ضبط لیفان می شود:

آمارها نشان می دهد که بیشترین مراجعه برای تعمیر ضبط لیفان به دلیل موارد زیر می باشد:

  1. روشن نشدن ضبط خودرو: مهمترین دلیل در این مورد عمدتا عدم اتصال سیستم صوتی به منبع برق و باطری خودرو می باشد. برای این مورد به ویژه در خودروهای جدید و خاص حتما باید به تعمیرکار مجرب مراجعه نمایید.
  2. هنگ کردن سیستم مولتی مدیا: این ارور ممکن است در ابتدای راه اندازی سیستم و یا در حین استفاده از سیستم اتفاق بیفتد. این مشکل عمدتا در مدل های جدید خودرو لیفان اتفاق می افتد. این مشکل ممکن است نرم افزاری بوده و با آپدیت کردن برنامه رفع شود. در غیر این صورت ممکن است مشکل از برد های دستگاه باشد. این مورد در صورتی که تعمیر نشود ممکن است به سیستم اصلی خودرو آسیب برساند.
  3. عدم ارتباط با دوربین دنده عقب: این مورد برای تعمیر ضبط لیفان هم در مدل های جدید رایج می باشد. برای این مورد هم حتما باید به یک مرکز معتبر و کاربلد مراجعه نمایید در غیر این صورت امکان آسیب به سیستم کامپیوتر مرکزی خودرو وجود دارد.

تعدادی از ایرادات مذکور در مانیتور های دیگری نظیر ضبط سراتو نیز به وجود می آید که تمامی آن ها در مجموعه تعمیرات فوری با مناسب ترین هزینه برطرف خواهد شد.

 

تعمیر ضبط لیفان

برای تعمیر ضبط لیفان به کدام مرکز مراجعه کنیم؟

پیشنهاد ما برای تعمیر ضبط لیفان و دیگر مانیتور ها از قبیل تعمیر ضبط دنا اچ سی کراس جک جیلی و تمام مدل ها مجموعه تعمیرات فوری می باشد. این مرکز تعمیر با داشتن 25 سال سابقه و دو شعبه در تهران و اهواز از بهترین ها در این زمینه می باشد. در ادامه به ویژگی های این مجموعه حرفه ای خواهیم پرداخت.

ویژگی های منحصر بفرد تعمیرات فوری در خصوص تعمیر ضبط لیفان و سایر برندها:

این شرکت از اولین تعمیرکاران سیستم صوتی خودروهای وارداتی می باشد. در این بخش به مواردی  که این شرکت را از سایر مراکز متمایز می کند اشاره خواهیم کرد:

  1. داشتن اکیپی مجرب و آموزش دیده در خصوص تمامی برندها و انواع سیستم های صوتی جدید و قدیم.
  2. استفاده از جدیدترین ابزار ها و تکنولوژی ها برای عیب یابی خودرو های جدید و به روز.
  3. داشتن قطعات یدکی اورجینال برای تعمیر ضبط لیفان و تمام برند های دیگر.
  4. یکی از مواردی که صاحبان خودرو را هنگام انجام تعمیرات سیستم صوتی نگران می کند نحوه باز و بسته کردن این دیوایس ها از روی خودرو می باشد. تمامی این مراحل در این مجموعه بسیار با دقت و سلیقه و توسط کارشناسان حرفه ای انجام گرفته و هیچ آسیبی به خودرو وارد نمی شود.
  5. در این مجموعه انجام تعمیرات در بالاترین لول و با بررسی کوچکترین جزئیات صورت می پذیرد.
  6. با مقایسه قیمت تعمیر و خدمات انجام شده در این شرکت با سایر مجموعه ها متوجه خواهید شد که علاوه بر اینکه کیفیت خدمات این شرکت بالا می باشد در عین حال قیمت ها و دستمزد این مرکز بسیار پایین و منصفانه است.

در انتها:

شما علاوه بر اینکه برای تعمیر ضبط لیفان  می توانید به مرکز تعمیرات فوری مراجعه نمایید. برای تعمیر سیستم های صوتی و تصویری خودرو های پیشرفته و لاکچری مانند: بنز،بی ام و، کیا، لکسوس و غیره هم می توانید از خدمات کاملا تخصصی این مجموعه استفاده نمایید.

مستحضر هستید که کوچکترین اشتباهی در تعمیر لوازم الکترونیکی این خودروها می تواند خسارت جبران ناپذیر با هزینه بالا به مشتری تحمیل نماید. به همین دلیل با اطمینان خاطر به این مرکز تعمیرات مراجعه کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *