تعمیر مانیتور اچ سی کراس

تعمیر مانیتور اچ سی کراس

تیم تعمیرات فوری مفتخر است با سابقه ی 25 ساله در زمینه ی تعمیر و آپدیت انواع ضبط خودرو و آمپلی فایر ….اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان و کاربران گرامی.

تعمیر مانیتور اچ سی کراس

ایرادات عمده ی پخش اچ سی کراس

زمانی که کاربر وارد قسمت settings پخش میشود با زبان چینی مواجه شده که دراین حالت برنامه به مشکلخورده و متخصص میباست آن راتعویض کرده و پس از مجدد دستگاه شروع به کار میکند .

شایان ذکر است که پخش های اچ سی کراس در سه مدل موجود بوده و اگر تعمیرکار شما در تشخیص این مهم دچار خطا شودو برنامه ی هر مدل را اشتباه به  دیگری بزند در این صورت آی سی سیستم میسوزد ومیبایست آی سی به کل تعویض شود و مجددبرنامه خوردهو ضبط شروع به کار کند…

در رمورد دوم ضبط اچ سی کراس کلا خاموش شده و سه بوق مکرر زدهکه مربوط به قسمت ماژول دستگاه بوده که میبایست تعمیر شود

قسمت ماژول ممکن ست با سه اختلال مواجه شده باشد1-خرابی آی سی مدیا تک 2-خرابی آی سی لند فلش  3-خرابی آی سی هارد که پس از تشخیض  خرابی هرقسمت تعویض شده و پس از جا زدن دستگاه شروع به کار میکند .

پخش اچ سی کراس ممکن است در قسمت صدا به مشکل خورده که پس از تعویض آی سی ولوم یا ای سی صدا این ایراد رفع میشود.این ایراد در تعمیر ضبط دنا نیز به چشم میخورد.

راه های پیشگیری از بروز ایراد

مشتری گرامی جهت افزایش میزان کارایی ضبط اچ سی کراس لازم ست به توصیه های زیر عمل کنید.

*از اتصال فلش نا مطمِن و ویروسی خودداری شود

*باطری به باطری نکنید

*حتی الامکان تلفن همراه خود را از طریق پخش شارژ نکنید

*رطوبت باعث خرابی پخش شده پس در تمیز کردن دقت کافی را داشته باشید

درباره ی تعمیرات فوری

کادر فنی تعمیرات فوری با مهندسین مجرب و فنی در زمینه ی تعمیر انواع  سیستم صوتی و تصویری خودروهای لوکس بنز بی ام و لکسو س پورشه و …. فعالیت داشته و تعمیرات در حضور مشتری  در اسرع وقت با هزینه ی مناسب انجام میپذیرد ….دوست من با تعمیرات فوری نگران چیزی نباش.09127099965

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *